Atropellan a un peatón en Es Freginal – menorca al día
Skip to content

Atropellan a un peatón en Es Freginal

Un turismo le embistió a la salida del aparcamiento

atropello en la salida del parking des freginal
atropello en la salida del parking des freginal

atropello en la salida del parking des freginalUna persona resulto herida este viernes por la noche al ser atropellada en la calle Ramón y Cajal de Maó. Se trata de una mujer de 42 años de edad, de quien se desconoce por ahora su identidad, cruzaba la calle cuando fue embestida por un vehículo que salía del aparcamiento de Es Freginal según explican testigos presenciales. Inmediatamente después de recibir el golpe fue evacuada hasta el hospital Mateu Orfila en donde le han diagnosticado sólo contusiones. Permanecerá por el momento en observación para comprobar que no sufre otro tipo de lesiones.


Comment

  1. Ole ole ole!!! Això es una vergonya, extrany es q no hagi ocorregut mes vegades. Els semafors per a persones fa molta estona q existeixen.
    La difucultat que te per alguns conductors sortir d aquest parking es molt gran, fins i tot he vist algu q sortia del cotxe per ajudar a treure el cotxe d enmig de sa costa.
    Esta clar q l afan recaudatori de l ajuntamen de Maó no es per preocuparse de arreglar els carrers, no no!! Es per omplirse les butxaques!!!
    Radars al centre de Maó, cami des castell, no circules per la zona de 20 km hora ( q comença a ka tenda de fortuny ) i es “monigote” te posa mala cara… Q vol dir q m arribara una multa? perque s ha de dir q s han inflat.
    A mes a mes tanquen sa circulacio al centre, sa malloria d aparcament (zona blava); algú/ns auria/en de dimitir a l ajuntament de Maó..
    Arrenjau d una p*** vegada aquesta burballa de carres q tenim.

Deja un comentario

Your email address will not be published.